Meta Certified Digital Marketing Associate

Modalitat online

70 hores de dedicació per
part de l'estudiant

associada
Sobre aquest curs
Aquest curs està dirigit a persones i anunciants amb un nivell inicial en màrqueting digital i xarxes socials que volen obtenir una base de coneixements sòlida sobre les tecnologies de Meta.
Certificació associada
100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate
Duració
70h - Curs Online
Objectius
- Identificar les tecnologies de Meta.
- Comunicar la proposta de valor que tenen les tecnologies de Meta per a les empreses.
- Identificar els passos per establir la presència d’un negoci a Facebook, Instagram i WhatsApp, així com les eines necessàries per interactuar amb l’audiència.
- Explicar el procés per personalitzar la configuració al Gestor d’anuncis de Meta.
- Aplicar les pràctiques recomanades sobre contingut optimitzat per a dispositius mòbils.
- Identificar el valor de la publicitat a les tecnologies de Meta.
- Reconèixer la importància que els objectius d’una campanya publicitària coincideixin amb els objectius del negoci.
- Comunicar el valor del píxel de Meta i de l’API de conversions.
- Descriure com es cobren els anuncis i on es mostren.
- Identificar les proteccions de privacitat de les dades i les polítiques d’anuncis habituals.
- Identificar les diferències entre promocionar una publicació d’una pàgina, fer el mateix amb una d’Instagram i crear un anunci al Gestor d’anuncis.
- Identificar les opcions de configuració disponibles per als anuncis, conjunts d’anuncis i campanyes.
- Determinar els objectius de la campanya publicitària per assolir els del negoci.
- Identificar les funcions de segmentació d’anuncis.
- Determinar els formats d’anunci apropiats en cada cas.
- Identificar el pressupost i les opcions de programació dels anuncis.
- Identificar la relació entre el pressupost i els resultats esperats.
- Identificar els resultats d’una campanya mitjançant els informes d’anuncis de Meta.
- Mesurar l’èxit d’una campanya.
Programa
- Introducció a les tecnologies de Meta.
- Defineix el públic de la teva pàgina de Facebook.
- Connecta amb les persones a Instagram.
- Estableix la presència del negoci amb Messenger.
- Connecta amb clients a través de WhatsApp Business.
- Administra la teva presència en línia amb Meta Business Suite.
- Primers passos amb la publicitat a Facebook i Instagram.
- Introducció als objectius de les campanyes.
- Crea públics al gestor d’anuncis de Meta.
- Tria les ubicacions, el pressupost i el calendari dels anuncis al gestor d’anuncis de Meta.
- Configura i utilitza el píxel de Meta i l’API de conversions per a campanyes.
- Gestiona les teves campanyes publicitàries.
- Privacitat i protecció de dades a les tecnologies de Meta.
Realitza la inscripció en el moment que
rebis la teva invitació
Tens algun dubte?
Contacta amb PUE Academy enviant un
correu a
idfo@pue.es
Inscriu-te per accedir als cursos i certificacions oficials
en modalitat 100% online de
IDFO
IT Skills Platform
Reserva la teva plaça i accedeix als cursos si ja disposes
d’una invitació!